Добрий час доби, давайте розглянемо етапи організації процесу детальніше.
1. Підготовчий етап.
На підготовчому етапі ви повинні скласти графік проведення виставок для всіх підприємств і організацій, що є вашими клієнтами. У міру наближення виставки необхідно узгодити точні терміни поставки товару, який буде представлений на виставці, вирішити всі питання, пов'язані з орендою приміщення і продумати рекламну компанію, завдяки якій потенційні відвідувачі зможуть дізнатися про проведення виставки.
2. Проведення виставки.
Під час проведення виставки потрібно проводити аналітичну роботу і виявляти найбільш затребувані і найменш затребувані товари або групи товарів, після чого оперативно передавати цю інформацію постачальнику, щоб він прямо під час проведення виставки зміг збільшити число товарів певного типу, а інші товари, навпаки, прибрати з виставки.
3. Заключний етап.
На заключному етапі ви повинні надати постачальнику звіт, в якому мають міститися дані про продажі всіх груп товарів, представлених на виставці, а також зауваження відвідувачів і їх пропозиції щодо поліпшення роботи виставки. Чи не коштувати нехтувати аналізом проведеної роботи — в результаті аналізу ви зможете виявити помилки і виправити їх при підготовці до наступного заходу.
Так як організувати виставку?
Як вже було сказано вище, виставки — один з основних методів реклами товару, що стає все більш популярним як серед постачальників товару, так і серед споживачів. Ваше завдання — вибір найбільш перспективних товарів і виробників і їх просування за допомогою проведення різноманітних виставок. Якщо у вас все вийде, ви станете відомим організатором виставок, до чиїх послуг не посоромляться звернутися найбільші компанії, ну і само собою, ви будете отримувати стабільний заробіток.