Реклама та PR на виставці: як представити свою продукцію і привернути увагу відвідувачів

Виставка надає унікальні можливості для презентації продукції. По-перше, зустріч продавця і потенційного покупця відбувається на нейтральній території, що дуже важливо для обох сторін з психологічної точки зору. По-друге, виставка завжди несе в собі елементи свята, нікого шоу, на якому ви можете не тільки показати свій товар, а й «обіграти» його, щоб зробити більш привабливим для відвідувачів. По-третє, участь у виставці — комплексний захід, і у вас завжди є широкий вибір можливостей: довиставочная рекламна кампанія, оригінальний дизайн виставкового стенду, проведення рекламних і PR (паблік релейшенз) акцій під час виставки.

Як найбільш ефективно використовувати можливості виставки для залучення уваги відвідувачів?

Для досягнення максимального ефекту необхідно конкретизувати завдання, відповісти на питання про те, яка цільова група відвідувачів є для вас найбільш перспективною: оптові покупці, регіональні дилери, масові відвідувачі — кінцеві користувачі вашого товару? Нерідко непродумана система рекламних заходів призводить до того, що найважливішим завданням під час виставки стає не притягнення цільових відвідувачів, а відсіювання нецільових. Це пов'язано з тим, що на різні групи відвідувачів найефективніше впливають різні способи реклами.

Якщо вашою основною метою є проведення серйозних переговорів і укладення оптових контрактів, найбільш ефективним способом залучення потрібних вам відвідувачів буде проведення довиставочной рекламної кампанії, і в першу чергу — пряма поштова розсилка іменних запрошень. Текст запрошення повинен бути складений таким чином, щоб спонукати вашого потенційного партнера відвідати стенд, пояснювати, чим для нього вигідно співпрацю з вами, включати безкоштовне запрошення і містити інформацію про те, як вас знайти на виставці (номер павільйону і стенду, або опис вашого стенда). Бажано, щоб інформація про вашу участь у виставці паралельно була розміщена на вашому сайті. Доцільно паралельно розмістити інформацію про вашу фірму та її участь у виставці в галузевих та спеціалізованих ЗМІ, це заздалегідь налаштує відвідувачів на довірче та шанобливе ставлення до вашого підприємства. Дуже цікаві, семінари з логістики в Україні.

Проведення сильної довиставочной рекламної кампанії вимагає чимало часу і коштів, але воно окупає себе, враховуючи, що експонентам, орієнтованим тільки на оптових покупців, не потрібно витрачати гроші і сили на організацію рекламних акцій під час виставки.
Проте досвід показує, що на виставках товарів народного споживання і виставках-ярмарках більше 80% експонентів вважають основними цілями участі або залучення масових покупців, або поєднання демонстрації продукції масовим покупцям з укладенням оптових поставних контрактів. Очевидно, що в такому випадку проведення дорогої довиставочной рекламної кампанії недостатньо ефективно, не менш важливо під час виставки провести ряд заходів для залучення відвідувачів до вашого стенду.

Основними способами залучення й утримання уваги відвідувачів під час виставки є участь у околовиставочних заходах і організація спеціальних прістендових акцій.

До околовиставочних заходів належать конференції, семінари та круглі столи, що проходять в рамках виставки. Участь у таких заходах винятково важливо з точки зору підвищення іміджу вашої фірми і придбання нових контактів і економічно вигідно, оскільки всі проблеми по залученню відвідувачів на ці заходи лягають на організаторів виставки. Не менш перспективно участь у общевиставочних рекламних акціях: участь у конкурсах на кращий виставковий стенд, на модель сезону, на кращий товар виставки, організація прес-конференції чи прийому в рамках виставки. Ще один спосіб залучення уваги — спонсорування виставки або окремих околовиставочних заходів.

Такий вид реклами сприяє залученню уваги до вашої фірми та її продукції, його недоліком є залежність від організаторів виставки, їх активності, рекламної політики, готовність до співпраці з експонентами. Крім того, необхідно пам'ятати, що відвідувачі виставок втомлюються від різноманіття колірних, звукових і світлових ефектів, привернути їх увагу досить складно. Тому під час виставки, паралельно з участю у спільних заходах, доцільно провести власну, унікальну кампанію по залученню відвідувачів на ваш стенд.

Що привертає і утримує увагу відвідувачів виставки? Основні складові успіху — привабливий дизайн виставкового стенду та відбувається на ньому дію.

Проблема залучення уваги видається не надто складною, наприклад, для автомобільних виставок (автомобілі, особливо — концепт кари, є привабливими для масових відвідувачів самі по собі), а також для виставок харчової промисловості, де найбільш ефективним способом є проведення дегустацій та частування відвідувачів.

Проте в даний час на автомобільних виставках автомобілі у вільному для відвідувачів доступі стоять на кожному стенді, а на виставках харчової та алкогольної продукції практично на кожному стенді проводяться дегустації. Насиченість ринку і жорстка конкуренція між експонентами породжує у відвідувачів виставок закономірне байдужість до «халяви» і вимагає від експонентів пошуку нових форм представлення своєї продукції.

Наприклад, цікавим рішенням стало оригінальне оформлення стенду фірми — постачальника горілки. Центральне місце займала не горілка, а стіл з красиво розкладеними закусками, які пропонувалися всім бажаючим продегустувати горілку. Стенд користувався більшою популярністю, ніж сусідні, і це говорить про те, що сучасні відвідувачі виставок цінують увагу і повагу до себе.
Все це не означає, що для кожної галузі існують спеціальні прийоми залучення уваги масових відвідувачів. Закономірності реклами та PR єдині, необхідно тільки адаптувати їх під вирішення конкретних завдань.

Похожие записи:

Комментарии запрещены.

Организаторы
Компания
"Бизнес–Центр "Национальный"

Место проведения:
Киев проспект Победы, 37
ст.м. Политехнический институт,
ЦКМ НТУУ «КПИ»

Телефоны:
8 (063) 237-90-05

admin@newhost.com.ua